niedziela, 17 stycznia 2016

Dwie opaski dla mojej córeczki

No i powstała. Opaska ozdobiona kwiatuszkami, które zrobiłam ze wstążki. Dodatkowo ozdobiłam środek każdego kwiatka  małym błyszczącym koralikiem.  Pięknie zdobi główkę mojej córci. Oj będzie miała 'ciężko' ze mną, no chyba, że polubi strojenie.
 Latem będziemy robili chrzest i już chyba powoli muszę się zastanawiać nad wianuszkiem na tę okazję. Cały biały z drobnymi kwiatkami, może z niewielkim dodatkiem bladego różu. Sama jestem ciekawa co mi z tego wyjdzie. Na szczęście jeszcze mam trochę czasu.
Kolejna opaska widoczna na zdjęciu została zrobiona jako pierwsza 'pomponowa' tak na próbę.
Jak wygląda na główce podobna opaska, można zobaczyć post niżej.
Tematyka bloga chyba bedzie wzbogacona o akcesoria zrobione ze wstążki. Mam nadzieję, że przypadną Wam one do gustu :)

2 komentarze: