piątek, 15 stycznia 2016

Trzy opaski z pomponikami

Moim znajomym spodobały się chyba opaski, bo właśnie dzisiaj wysłałam do mojej szwagierki trzy opaski. Dwie z pomponami dla rocznych bliźniaczek oraz jedną bardziej fikuśną na karnawał na 10letniej dziewczynki.


Nie ukrywam, że z chęcią przymierzyłam Emilce wszystkie opaski. Stwierdzam, że kwiatek zrobiony ze wstążki musi jeszcze poczekać, bo moja modelka jest jeszcze za mała, ale już mam pomysł co zrobić, żeby taka opaska wylądowała na mojej kochanej główce. (Wiem, że nazwa bloga nie wskazuje na wstążki, ale co tam :))
Za to paski z tiulu... Rewelacja! Niby nic, a dodają tyle uroku.
Razem z Emilką życzymy wszystkim miłego popołudnia ;)

3 komentarze:

  1. Kochana, już od dawien dawna wiadomo, że małe jest piękne, ale Twoje maleństwa są prześliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne opaski i modelka przecudna:)

    OdpowiedzUsuń